放置各种各样的中日罗歌词,主Vocaloid
请善用目录和TAG,客户端不显示主页链接,推荐使用PC视图来搜索
并非全部都是博主翻译,具体译者各篇都有标注,自己翻的会打“自翻译歌词”的TAG
暂不接受制作委托,选曲也是自己爽自己的
新浪微博@黑暗新星

鏡音リン - Karma


Karma
報應

作詞:Circus-P、Creep-P
作曲:Circus-P
編曲:Circus-P
唄:鏡音リンV4(English)
翻譯:黑暗新星

I’ve lost my mind
我已經失去了我的神志
The skies are crashing around me
天空在我周圍撞毀
I’m left behind
我被獨自拋下
Smoke obscures all that I can see
煙塵掩蓋了我所能看到的一切

You lead me down a dark path
你讓我走上了一條黑暗的路
But I’m who you blame for the aftermath
但你卻將後果歸責於我
You’re screaming out
你叫喊了出來
You’ve broken me down and I
你毀壞了我
Am left alone here to cry
我被獨自遺留在這裡哭泣
Someone can someone please someone save me now
誰能來求求誰能來立刻拯救我

You’ve charred my heart into ash
你將我的心燒成灰燼
I’ve become numb to the pain
我已經對疼痛感到了麻木
You’ve driven us both to crash
你讓我們都變得破碎
And escape without a scratch
卻又毫無痕跡地逃離了

Now you’ve used up all your luck
現在你已經用盡了你的運氣
It’s time to get what you deserve
現在是時候得到你所應得的了
I’m holding out for karma
我期待著報應
I’m holding out to watch you burn
我期待著看到你熊熊燃燒

Shoot me down
將我射殺
Of course I’m the sinful one here
當然我也是個有罪之人
But now I’ve found
但是現在我已經找到了
A reason to feel no fear
一個不會害怕的理由

You lead me down a dark path
你讓我走上了一條黑暗的路
But I’m who you blame for the aftermath
但你卻將後果歸責於我
We’re screaming out
我們都叫喊了出來
You’ve broken me down and I
你毀壞了我
Am left alone here to cry
我被獨自遺留在這裡哭泣
Someone can someone please someone end this now
誰能來求求誰能來結束這一切

‘’I’m not usually the type
“我本來不是那種
To hold a grudge
會心懷怨恨的人
But
但是
You’ve affected me
你影響了我
And now
而現在
I’m nothing
我一無所有
But rage’’
除了憤怒”

Give what you take
將你拿走的還回來
Take what you give
將你給予的都拿走
What you’ve done to me
你所對我做的一切
I will not forgive
我永遠不會原諒
Give what you take
將你拿走的還回來
Take what you give
將你給予的都拿走
What you’ve done to me
你所對我做的一切
I will not forgive
我永遠不會原諒

You’ve charred my heart into ash
你將我的心燒成灰燼
I’ve become numb to the pain
我已經對疼痛感到了麻木
You’ve driven us both to crash
你讓我們都變得破碎
And escape without a scratch
卻又毫無痕跡地逃離了

Now you’ve used up all your luck
現在你已經用盡了你的運氣
It’s time to get what you deserve
現在是時候得到你所應得的了
I’m holding out for karma
我期待著報應
I’m holding out to watch you burn
我期待著看到你熊熊燃燒

You’ve charred my heart into ash
你將我的心燒成灰燼
I’ve become numb to the pain
我已經對疼痛感到了麻木
You’ve driven us both to crash
你讓我們都變得破碎
And escape without a scratch
卻又毫無痕跡地逃離了

Now you’ve used up all your luck
現在你已經用盡了你的運氣
It’s time to get what you deserve
現在是時候得到你所應得的了
I’m holding out for karma
我期待著報應
I’m holding out to watch you burn
我期待著看到你熊熊燃燒


(sm28232577)

评论
热度(15)

© うたをうたおう | Powered by LOFTER